10/21/2008

Oglaševanje in SMS marketing

Določeni subjekti, kateri se v Sloveniji navajajo kot SMS strokovnjaki in ostalo navajajo večinoma, da je SMS marketing nova oblika trženja.
Ne vem če bi ravno rekel temu da je to tako, odvisno, kaj se pod novo obliko marketinga šteje. Posebno pri tehnologiji je tako da če je stara že 5 let ne govorimo več da je nova ampak stara.

Veliko vprašanje pa je vedno pri tem tržnem komuniciranju, kako do baze za SMS marketing oziroma njihovih mobilnih številk.

Bazo podatkov je potrebno skrbno pripraviti.
Ni dovolj samo baza podatkov pač pa pravilno izpolnjeni podatki in seveda prave številke.




1. DOLOČITI JE POTREBNO ZAHTEVANE CILJE

kaj želimo doseči z SMS marketingom, katere namene in tržno "politiko želimo"...
Pomembno je tudi kako in na kakšen način boste vaše stranke obveščali in kolikokrat.

V preteklosti smo bili pogosto priča, ko smo se pri kakšnem od ponudnikov zabavnih vsebin naročili , nekaj prejeli brezplačno, potem pa se odjaviti nikakor ni dalo nikjer oziroma zelo težko.

TA PRINCIP NI PRIMEREN, ter takih trikov se poslužujejo podjetja, ki želijo potem s svojo bazo služiti preko plačljivih SMSov. Ta način komuniciranja za kupce in uporabnike je manj primeren, zato poskrbite, da pri vašem SMS marketingu, če se zanj že obločite tudi poskrbite za kupce in odjavo - prijazno.

V nasprotnem primeru ne delate marketinga v pozitivnem smislu, pač pa v negativnem in čez nekaj časa se vam lahko nabere malce denarja od SMSov, vendar bo šel vaš drugi faktor podjetja...



2. PONUDNIKI SMS MARKETING STORITEV

V Sloveniji imamo kar nekaj večjih ponudnikov SMS storitev. Cene so tudi različne, nekatera podjetja pa se odločajo tudi za tuje ponudnike odvisno od lokacije in regije.

Večinoma ponudniki delujejo po istem principu in so tudi ceniki primerljivi. Večja podjetja SMS marketing ponujajo tudi na raznih sejmih, vendar je bistveno tudi tehnologija s katero imajo izdela cel sistem SMS marketinga in ali je to vse ali vam nudijo tudi svetovanja in ostalo.

Sam sem sicer zelo dober svetovalec na marketinškem področju v iskanju vedno novih priložnosti in se samo glede njihovih prospektov verjetno nebi odločil za SMS marketing, pač pa bi vedno želel vedeti še malce več...




3. PRIHODNOST V SMS MARKETINGU

Ali je prihodnost v SMS marketingu. Stvar je sicer vedno nekaj v ozadju za samim spletnim komuniciranjem.

Kakor sem pri analizi največje strani namenjene promociji nagradnih iger : www.nagradne-igre.net opazil je tudi vse manj - oziroma najmanj zanimanja za SMS nagradne igre.

Pa ne samo zaradi tega, ker nebi bile zanimive, pač pa ker ponudniki SMS marketinga ne znajo izkoristiti kanala za promocijo in poudarek tudi na tem področju. Le malo katero podjetje se odloči, da bi svojo kampanjo SMS tudi nadgradilo oziroma poskrbelo za pravo promocijo in dober odziv.

Zagotovljena je visoka odzivnost, če se pri tem vključi še druge kanale, kot je zgornji internet kanal, ustrezen prostor na TV kanalu in podobno.


4. INFORMACIJE ZA STRANKE

vedeti je potrebno, da stranke niso več taqko naivne in je dobra informacija, kdo plačuje SMSe in kako poteka odjava ključnega pomena.
Tudi vsebina je važna, ter da se uporabnik z določeno vsebino strinja.
Pravila morajo biti točno določena ter njeni igralci.

Le tako vam je zagotovljen uspeh.

Ne pozabite pa na vse druge kanale, še posebno internet v kooperaciji z SMS marketingom.

Ni komentarjev: